GROUND ZERO Airsoft Events
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


GROUND ZERO Airsoft Events
 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 // GROUNDZERO / Regulament Joc - Zulu Down

In jos 
AutorMesaj
Ghost Leader

Ghost Leader


Loc. : Sibiu / RO
Varsta : 44
masculin Taur

// GROUNDZERO / Regulament Joc - Zulu Down Empty
MesajSubiect: // GROUNDZERO / Regulament Joc - Zulu Down   // GROUNDZERO / Regulament Joc - Zulu Down Icon_minitimeDum Aug 23, 2015 11:52 pm

// BUN VENIT IN NOVI PUNKARA

Găsești mai jos un mic ghid care să te ajute să înțelegi mai bine specificul facțiunilor, regulamentul de joc folosit și cum poți face bani in-game (keta) pe care să îi schimbi la final pe echipamente airsoft în cadrul unei licitații.  

_FACȚIUNI
1. Armata - Formată din operatorii 101 Vânători de Munte și cei din 404 Shadowcats. Camuflaj complet, banderole albastru închis.
Rezistența - Alcătuită din eco-teroriști infiltrați în Novi Punkara ca muncitori pentru Gomine. Îmbrăcăminte civilă (permis cel mult un element camo), banderole verzi. Interzis cască și/sau ghillie complet.
Civili - Muncitori, ingineri, medici, comercianți și alți specialiști veniți în Zonă, cu singurul scop de a-și rotunji veniturile. Îmbrăcăminte civilă (permis cel mult un element camo), banderole verzi. Interzis cască și/sau ghillie complet.  

_OBIECTIVE
2. Civili - aceștia caută să își facă relații, să caute oportunități de câștig, să cumpere și să să schimbe lucruri la Mustăcios, merg la Barul lui Big Joe pentru băutură, mâncare, informații și fac diferite sarcini pentru GOMINE.
Armată - Securizarea unor zone de interes; Protecția personalului GOMINE în timpul prospecțiilor sau a instalării echipamentelor specifice; Recunoaștere; Protecție și escortă VIP; Eliminare VIP; Recuperare artefacte.
Rezistența - Sabotarea obiectivelor GOMINE în Novi Punkara; Vânzarea pe piața neagră de artefacte și anomalii specifice zonei. Atragerea de fonduri suplimentare pentru facțiune, în vederea susținerii operațiunilor în Novi Punkara.
 
_MISIUNI
3. Acestea pot fi misiuni de facțiune ( recompensate în bani in-game / facțiune ) și misiuni individuale ( recompensate cu bani in-game / jucător ). Misiunile de facțiune se dau direct de către conducătorul facțiunii. Misiunile individuale, cu mici excepții ( Conducătorul facțiunii poate să dea misiuni de spionaj și/sau sniping ) se ridică din sat, ( vezi pct. 4 - 8 ).
4. Pentru misiuni simple și clare unde ești plătit la oră, te poți îndrepta către Biroul de Exploatare al Gomine. Sarcinile de realizat pot include: prospecțiuni miniere (escortă inginer, marcaje cu stegulețe/zone de interes), transport echipamente speciale de exploatare, operare echipamente, întreținere echipamente, căutarea unor echipamente pierdute în teren, dezvoltare unor echipamente noi din piesele de tehnologie adunate în TechLab.
5. Pentru misiuni în care să cauți informații despre prj_immortam, substanțe, mutanți sau alte lucruri scârboase, ori dacă nu ai probleme să faci parte dintr-un mic experiment medical îți recomandăm BIOgenics. Aici te poți îndrepta și pentru respawn. ATENȚIE! Dacă vederea sângelui și diverse lucrurile organice te fac să leșini, interacțiunea cu această facțiune nu este recomandată!
6. Pentru misiuni în care să cauți informații în general, asasinat, vânătoare de recompense, căutare stash-uri sau pur și simplu pentru atunci când cauți un loc unde să schimbi o vorbă cu ceilalți jucători la un pahar de cafea sau ceai - Barul lui Big Joe este locul ideal. Aici poți depune în siguranță banii adunați, cu o dobândă de 1% / oră. ATENȚIE! Dacă ești tăcut și serios, interacțiunea cu acesta nu este recomandată!
7. Pentru vânzarea diamantelor și anomaliilor găsite în zonă, transportul unor pachete dubioase, intermedierea unor tranzacții suspecte poți apela la Mustăcios - Traderul zonei. Aici poți să reîncarci cu bile încărcătoarele goale și tot aici găsești de cumpărat echipamente tactice, gaz, bile, ziarul the Independent ( care include indicii care te pot ajuta să îți faci misiunile mai eficient ) și poți trimite radiograme acasă sau la oricare din jucători. ATENȚIE! Dacă ești super-corect, interacțiunea cu acesta nu este recomandată!
8. Pentru colectarea unor artefacte magice, vânzarea/cumpărarea drogurilor și a bandajelor de respawn instant, diverse sarcini dubioase, poți apela cu încredere la Șaman.  ATENȚIE! Dacă ești slab de înger, interacțiunea cu acesta nu este recomandată!

_MEDIC
9. Armata deține medici după cum urmează: din fiecare 4 luptători Shadowcats, unul este medic; din fiecare 6 luptători 101 Vânători de Munte, unul este medic.
Rezistența:  din 8 luptători, unul este medic.
Civili nu au medic, decât în sat.
10. Medicii pot să vindece pe oricine, indiferent de facțiune. Medicii au o banderolă cu cruce roșie. Medicii civili nu au nevoie de banderolă.
11. Medicul poate să vindece o singură dată prin atașarea unui "bandaj" alb. Acest lucru poate fi realizat doar dacă există contact fizic cu jucătorul timp de 10 secunde. Cele 10 secunde se numără cu voce tare. Jucătorii loviți pot fi trași din linia de foc undeva în siguranță pentru a fi vindecați. Jucătorul lovit scoate vesta reflectorizantă și o păstrează până la vindecare sau respawn.
12. "Bleeding time" pentru un jucător rănit este de maxim 10 minute. Dacă acesta hotărăște astfel, poate să se îndrepte direct către respawn fără să mai aștepte medicul.
 
_KNIFE KILL
13. Acesta poate fi realizat doar cu un cuțit de cauciuc și dacă se rostește "knife kill". Nu se poate da "Knife Kill" cu mâna goală. În acest caz, "victima" va pleca direct către respawn, fără să strige "mort" sau "medic".

_RESPAWN
14. Fiecare facțiune are un singur punct de respawn, prevăzut cu steag și ceas. Respawn-ul se află în baze.
15. Ieșirea din respawn se face la fix și la jumătate ( XX:00 și XX:30 a fiecărei ore ).  
16. Ambele facțiuni se pot îndrepta pentru respawn în spitalul BIOgenics, aflat în Avampostul 13. Aici respawn-ul se face la fiecare 15 minute ( XX:00, XX:15, XX:30, XX:45 a fiecărei ore ).
17. Bandajele speciale - acestea sunt disponibile în joc la o rată de 1 bandaj la 4 oameni și sunt de găsit la Șaman și posibil în teren, ascunse în stash-uri.
18. Bandajele speciale au rolul de a reduce timpul de respawn la 5 minute, iar jucătorul poate face respawn acolo unde a fost lovit. Bandajul și-l poate aplica singur sau îl poate aplica unui coechipier pe care vrea să îl ajute. Cu un bandaj se poate realiza o singură vindecare. Pentru a fi folosit din nou, acesta poate fi dat jos doar în respawn-ul propriu sau în satul ingame. Un singur jucător poate deține mai multe bandaje. Acestea pot fi oferite la troc sau vândute.
19. Fiecare facțiune poate cumpăra de la Șaman un respawn mobil instant timp de 30 minute. Achiziția poate fi realizată de maxim 3 ori/facțiune pe parcursul întregului eveniment.

_MINE & IED
20. În zona de joc se pot găsi mine antipersonal. Oricine intră într-un teren minat se consideră mort instant. Doar inginerii pot dezamorsa minele. Acesta trebuie să aștepte 1 minut la fiecare mină pentru a o putea îndepărta.
21. Pentru distrugerea FOB-ului sau a unor piese de echipament pot fi folosite clone de IED-uri. Acestea pot fi dezamorsate doar de către ingineri. Acesta trebuie să aștepte 5 minute la fiecare bombă pentru a o putea dezamorsa. IED-ul explodează la 30 de minute de la instalare.

_INCARCATOARE / REINCARCARE CU BILE
22. În joc se acceptă doar încărcătoare mid-cap sau low-cap, exceptând cele pentru armele de suport. Armata poate să reîncarce exclusiv în bază, FOB sau sat. Rezistența poate să reîncarce în bază și în sat. Civilii pot să reîncarce doar în sat.  
23. Oricine este surprins că încarcă în afara acestor zone va fi trimis în respawn de către organizatori, trustees sau alți jucători.
 
_CUM FAC BANI?
24. Unitatea monetară in-game se numește keta. Orice misiune de facțiune sau personală este recompensată cu keta. În cazul misiunilor de facțiune, câștigurile intră direct în contul facțiunii pentru evaluarea finală a rezultatelor. În cazul misiunilor individuale, banii sunt înmânați direct jucătorului.

_MISIUNI PERSONALE
25. Keta pot fi folosiți pentru achiziția de mâncare la Barul lui Big Joe, cumpărări de artefacte și servicii de la alți jucători, pariuri sportive, depuneri cu dobândă ( vezi pct. 6 ) și/sau folosiți la licitația de Sâmbătă seara pentru produsele oferite de sponsorii Ground Zero. Produsele și prețul de pornire a licitației pot fi studiate în sat, la Trader.
26. În afară de plata pentru realizarea misiunilor personale, jucătorul poate câștiga din colectarea de anomalii ( o lista de prețuri și poze cu acestea pot fi consultate la Trader ). Inițial, în joc, există 6 zone unde acestea se dezvoltă, cu reinoire la fiecare 6 ore. Pe măsură ce zonele sunt identificate de Gomine și exploatate, anomaliile încetează să mai apăra.
27. În teren există stash-uri ( cutii ascunse ) a căror locație poate fi aflată rezolvând anumite sarcini și ghicitori. Acestea, în cazul în care nu au fost vizitate de cineva înainte, pot conține bani, anomalii, piese bio/tehnologice, informații și alte lucruri care pot fi vândute în sat ( vezi pct. 4 - 8 ) sau către alți jucători. Odată găsit, un stash nu va fi mutat. Acesta se îngroapă / ascunde în același loc unde a fost găsit. Din el se iau maxim trei lucruri.
28. Exceptând anomaliile și stash-urile, orice echipament găsit în teren va fi lăsat pe poziție, exceptând cazul în care există o misiune specială de a-l muta/ interacționa cu acesta.  

_ MISIUNI DE FACȚIUNE
29. Una din sursele de venituri ale Rezistenței este colectarea diamantelor și cultivarea de Amnesia ( un drog foarte puternic care poate fi distilat doar în laboratorul BIOgenics ). Diamantele pot fi colectate pe toată durata evenimentului, drogurile pot fi cultivate doar de la răsăritul soarelui până la apusul său. Vânzarea de droguri și/sau diamante se contabilizează direct în contul facțiunii.
30. Bugetul armatei este suplimentat în condițiile în care își face simțită prezența în zonă.
31. Diamantul Galben = 50 Keta I Diamantul Albastru = 100 Keta I 1kg de Amnesia = 1000 Keta
32. Recompensa misiuni: 500 Keta + 300 Keta bonus dacă se realizează în timpul dat.
33. Recompensa menținere FOB: 300 Keta / oră
34. Recompensa distrugere FOB: 500 Keta
 
_REGULI ANGAJARE
35. Armata - Se răspunde cu foc oricărei intenții ostile. Se va avea în vedere faptul că mebrii rezistenței sunt infiltrați printre civilii care trebuiesc protejați și victimele colaterale vor atrage penalizări pentru facțiune. Pe timpul nopții, civili non-combatanți vor fi marcați luminos cu ajutorul unor markere speciale.
Rezistența - Poate deschide focul împotriva oricui este echipat în camuflaj din cap până în picioare. În cazul în care un membru al rezistenței decide să nu abordeze o atitudine ostilă față de armată (ex: poate fi surprins cu pantalonii pe vine, vrea să ajungă în sat, are o misiune de role-play, vrea să ia o pauză, etc) -va menține această atitudine pe tot parcursul interacțiunii și după aceasta. Cu alte cuvinte, dacă se abordează o atitudine prietenoasă, de colaborare, nu vei profita ca să dai knife kill sau să faci 10m după care să tragi.
Civili - vor deschide focul doar în caz de nevoie, pentru a se apăra de bandiți sau mutanți.  
36. Baza rezistenței și cea a armatei nu are rol strategic și nu este cuceribila. Acestea, la fel ca și satul, vor fi considerate zone neutre și nu se va deschide focul în ele sub nici o formă.
37. Pe parcursul evenimentului pot să apară unele elemente NPC (zombie, mutanți, metamorph). Aceștia se află în strânsă colaborare cu organizatorii și nu sunt afectați de prezentul regulamant sau părți din el, în mod special de regulile de angajare și respawn. Fiecare NPC va fi marcat corespunzător, dincolo de orice urmă de îndoială privind rolul său.
38. Minimum Engagement Distance (MED) - înseamnă distanța minimă de la care un jucător are voie să tragă. Sub această distanță, NU SE VA TRAGE. 110 m/s, MED 1m, full auto I 110 - 125 - 125 m/s, MED 7m, full auto I 125 - 140 m/s, MED 15m, semi I 140 - 170 m/s, MED 25m, semi.

// GROUNDZERO / Regulament Joc - Zulu Down Cod_culori

_EVALUARE
39. La finalul jocului, banii strânși de ambele facțiuni vor fi numărați și în funcție de o grilă specială, aceștia vor fi transformați în diverse avantaje tactice la următorul eveniment din 2016.


TELEFOANE DE URGENȚĂ: 0754 452 413 sau 077 206 6118 / Gabriel
STRICT INTERZIS: COMSUMUL DE ALCOOL, DROGURI, FOLOSIREA PIROTEHNICELOR, APRINDEREA FOCULUI SAU ȚIGĂRILOR (ÎN AFARA ZONELOR SPECIAL AMENAJATE).
Sus In jos
http://eveniment.6mm.ro/
 
// GROUNDZERO / Regulament Joc - Zulu Down
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» GROUND ZERO 8 // Zulu Down
» GROUND ZERO 8 // Zulu Down teaser
» GROUND ZERO 8 // Zulu Down - Licitatie
» CONCURS "Ce inseamna?" Zulu Down

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
GROUND ZERO Airsoft Events :: EVENIMENTE VIITOARE :: GROUND ZERO 8 // Zulu Down-
Mergi direct la: