Idee ...
La mai toate jocurile sa fac misiuni care au sau nu impact asupra jocului .. cred ca e nevoie de ele pentru a diferisfica jocul (cateodata jocul devine plictisitor cand te tot lovesti de fortele celelilate factiuni cand lao baza .. cand la alta).
Am sa dau exemple de 2 misiuni care sa fie premiate diferit in functie de dificultatea pe care o alegi sa faci misiunea.
1. Misiunea 1.
Capturarea sau asasinarea unei persoane importante (ex. team leader de la nustiuce squad cool)
Variantele ar fi:
Easy - Asasinarea lui. (ca sa dovedesti ca l-ai asasinat trebuie sa faci o poza cu el "mort" sau sa il pui sa semneze sau sa ii iei ceva de pe mana sau nu conteaza) .. in principiu sa demosntrezi ca l-ai asasinat . 1000 keta
Medium - sa il capturezi ranit (adica sa il impusti si sa il vindeci cu medicul din dotare) evident cand e capturat ai sa vezi ca are o banderola alba pe mana .. deci a fost ranit. 2000 keta
Hard - sa il caputezi fara sa il ranesti .. asta presupunad ca il capturezi cu regula BANG .. adica il somezi cand el e total nepegatit .. din spate/din lateral. Sau daca asta e o chestie cu 2 taisuri si crezi ca omul nu raspunde la somat .. sa ii dau knockout (regula knifekill) 5000 keta.
Misiunea 2.
Trebuie sa recuperezi un satelit format din 2 componente. Satelitul propriu-zis si un stick usb care e ttot parte din satelit doar ca nu e in acelasi loc cu satelitul. Stick-ul poti sa il pui la gatul cuiva .. cineva care patruleaza mult (cineva care e cat de cat expus) si are si ceva garda de corp ... mi-a venit in minte Marshal .. ca el e inafara bazelor mai tot jocul si are si cativa oameni pe langa el .. nu prea multi.
Easy - recuperezi satelitul. 1000 keta
Medium - recuperezi satelitul si stickul in aceeasi misiune. 2000 keta
Hard - recuperezi satelitul si stickul in limita a 2 ore de cand ai luat misiunea. 3000 keta
Ideea e ca misiunile oricum se fac .. nu e prea mare bataie de cap sa faci 3 dificultati la fiecare misiune ,,, bienteles ca nu toate trebuie sa aiba 3 nivele de dificultate.